Panik

2013-06-24 @ 01:03:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Kära någon vilken natt, jag är helt slut! hoppas jag får sova nu! Wilma somnade vid amningen och jag la henne i babynestet så hon fick vara med oss i soffan. Hon vaknade efter 30 minuter och kunde inte alls komma till ro utan skulle titta på allt och "bussnutta". Olivia vaknade av sin hosta så Alexander fick ta henne medan jag försökte få Wilma att sova men det var lönlöst. Det som oftast fungerar när inget annat fungerar är att gå och lägga sig i sängen med henne och liggamma, men hon fortsatte att busa vårt lilla troll. Till sist hade hon snuttat och busat för mycket så hon fick jätteont i magen, så panikslagen som hon var nu inatt har hon aldrig varit förut, det märktes så väl att det gjorde fruktansvärt ont.

Olivia som nu hade kommit till vår säng och lagt sig med Alle blev förstås orolig och ville hjälpa till men det förvärrade ju bara saken så Olivia blev lite ledsen. Inte lätt att förstå för henne.. Men i alla fall så fick vi ur massa luft ur Wilmas lilla mage och även en liten kräk så då mådde hon bättre men hade i stället blivit övertrött. Hon grät lite till men inte alls hysteriskt utan mer bara för att hon var trött och ledsen.. Så somnade hon till slut vid 00:40.. Ny ligger hon i sin säng och sover och Alle har somnat han också men gissa ven som fortfarande är vaken..? Jodå lilla loppan, hoppas för guds skull att hon somnar nu så jag får sova någongång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback