Träningsångesten slår till

2013-06-03 @ 21:54:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det här med träning.. Jag har ju skrivit att jag vill börja löpträna, men efter några långa promenader med växlande tempo så inser jag att jag inte kan börja springa ännu. Fy fasen alltså vad ont jag får i benen, speciellt i smalnande??!?? Fattar noll!

Jag har i alla fall bestämt mig för att skjuta upp detta med löpträningen till jag gått ner lite i vikt. Jag vet inte ännu vilken träning jag ska köra med men jag vill stärka kroppen och det ska vara med hjälp av hemmaträning, så jag funderar på att köpa Olga Rönnbergs bok "träning för nyblivna mammor" någon som har/vet någon som har den och tycket den är bra?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag har den inte själv men jag har hört mycket bra om den och har själv blivit tipsad om den.

2013-06-04 @ 11:12:53
URL: http://kungrex.wordpress.com
Postat av: Anonym

De "smala" benen får ju ta all belastning..

Har bara hört positivt om boken! Folk som följer hennes tips å råd går verkligen ner i vikt! Men som hon skriver så är 80% maten och 20% träning (ffa styrketräning) för att lyckas gå ner i vikt. KÖP BOKEN!

2013-06-05 @ 07:03:22
Postat av: Thereisia

De "smala" benen får ju ta all belastning..

Har bara hört positivt om boken! Folk som följer hennes tips å råd går verkligen ner i vikt! Men som hon skriver så är 80% maten och 20% träning (ffa styrketräning) för att lyckas gå ner i vikt. KÖP BOKEN!

2013-06-05 @ 07:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback