energifull dag!

2013-03-14 @ 20:39:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är sängen bäddad och vyssan lull tassarna är på! hoppas att dom fungerar så att Grynet kommer tycka om att bli vaggad i sin säng! Åh vad jag längtar nu, jag är så himla nyfiken å den lilla lilla människan som växer där inne.. nu får du komma ut =P
 
Jag har haft massa energi idag och jag har inte ens sovit mitt på dagen idag och ändå känner jag mig ganska pigg fortfarande... jag är grymt sugen på att gå ut på en promenad, men hallå! någon måtta får det väll ändå vara på galenskaperna haha jag är antagligen sugen på en promenad eftersom att vi har hämtat hem lillhunden idag.. av olika anledningar som jag inte orkar gå in på nu.. men ja, jag får ta en liten promenad med honom imon i stället så får Alexander ta hans kvällsrundor idag =)
 
Jag smålängtar lite efter att få gå och lägga mig, nya rena lakan, dammtorkat och urvädrat hela dagen känns väldigt lockande att gå och lägga sig i! jag la i ett platsat frottélakan på min sida av sängen idag, ifall vattnet skulle gå i sängen!! önsketänkande kanske?? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback