Måndag

2013-03-25 @ 18:33:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag är inte iväg och föder ännu kan jag ju inleda det här inlägget med! Tråkigt eller hur?!?

I alla fall så började vi dagen med att gå och lämna Olivia på förskolan, sen gick vi hem och plockade lite och körde en runda med dammsugaren.. Vid 10 tiden så kom farmor Karin och Stig på besök! Gissa om Olivia blev glad när farmor var med och hämtade på förskolan :-) vi har haft en trevlig dag även om jag inte mått så bra, har ont och är helt matt i kroppen.. Det är verkligen inte roligt att vara gravid längre... :-( jag vet att jag låter gnällig, men med den här värken så känns det som att jag bara vill lägga mig ner och gråta.. Men inte hjälper det..

Jag följde med en sväng till affären för att komma ut och få lite luft, men jäklar vilken tid det tog att gå fram och tillbaka.. Och nu har jag skitont! Tur jag har en underbar sambo som fixar och trixar med Olivia och kvällsmaten och allt så jag bara kan sitta och vila mig!

Trackback