Mar. 06, 2013

2013-03-06 @ 12:20:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dålig natt igen.. :-(

Bra besök hos bm! Vi pratade om det som sker efter förlossningen och om jag tänkt på nått p-medel och så.. Vi får se men tror jag har bestämt mig för hormonsprial :-) hon sa även att om jag kommer på nästa besök så kunde vi göra hinnsvepning om jag ville bara för att försöka få igång förlossningen, det finns ingen mening enligt henne att gå över tiden och kanske få bli igångsatt när jag har så ont av foglossningen! Vi får se hur det blir! Hoppas ju att bebisen vill komma ut senast nästa helg :-P

Kontrollerna gjorde vi och det såg ut såhär:
Blodtryck: 110/55
Hb: togs inget
Sf: 35cm (+2cm)
Hjärtljud: 152 slag/minut

Vikten ligger på +7,7kg sen inskrivningen, det är jag rätt nöjd med faktiskt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback