Nää inte ännu

2013-03-21 @ 09:08:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ingen bebis, alla känningar avtog sen igår.. men shit vad dåligt jag har sovit.. känns som att jag har varit vaken hela natten och bara snurrat och mått dåligt.. =/
 
Jag följde ialf med och lämnade Ólivia på förskolan och när jag anstränger mig får jag ganska tunga sammandragningar.. och så är jag hungrig hela tiden så kroppen laddar väl ialf, det är ju värdelöst att gå och känna efter hela tiden.. men det är ju svårt att låta bli oxå! jag vill ju ha bebisen här nu =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men, nu tror jag ju att det ska ha hänt något varje gång du skriver något :P

Svar: haha jaa om det vore så väl :P
Angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback