Trööööött

2013-03-19 @ 13:01:43 | Publicerat i: Graviditeten | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag är dödstrött men ändå rastlös.. Jobbig kombo.. Natten var fantastiskt bra! Somnade vid 23 tiden och var uppe vid 3:30 på toa, i samma veva kom Olivia in till oss.. Vi somnade om och vaknade vid 6:30 och gick upp vid 7 tiden.. Perfekt, jag kände mig utvilad och mådde bra! När vi hade lämnat Olivia på förskolan började jag må dåligt och orkade knappt sitta upp så jag la mig och somnade på soffan..

Nu efter lunchen är jag trött igen, men så finns det massa saker (tvätt och vika tvätt = massa just nu) som jag vill få gjort.. Jag får väll sova mån timma och sen ta tag i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback