Vecka 40!!!

2013-03-17 @ 22:56:00 | Publicerat i: Veckorna för sig | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är den efterlängtade veckan här! Vecka 40!! Undra när det drar igång, jag är så himla nyfiken på det! Olivia föddes i vecka 39+4.. Så koooom igen lilla Grynet sätt fart :D

Jag sover otroligt dåligt om nätterna, jag svettas, har ont, det kliar i hela kroppen och benen känns så himla rastlösa så jag får nästan lite panik över det!

Grynet är väldigt vaken och aktiv, buffar och trycker ut sina små fötter i midjan på mig, det går nästan ta tag i en fot ibland :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjiho! Snart dags! Jag tror h*n är ute innan nästa helg :)

Svar: Jaa snart snart!!!
Angelica

2013-03-18 @ 03:48:34
URL: http://sannajylo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback