Älskade vän!

2013-05-29 @ 20:56:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ikväll var jag iväg och träffade Sandra. Det var första gången vi sågs sen dom förlorade sin son så jag var lite smånervös innan jag kom dit. Jag var lite orolig över att det kanske skulle bli lite stelt eller konstigt mellan oss men det var det inte, det kändes precis som vanligt förutom att vi grät lite och hade ett väldigt tungt ämne att prata om.

Men tack vare att vi lovat varandra att vara ärliga och säga till om något sårar eller gör någon av oss ledsna så kände i alla fall jag att jag kunde fråga om olika saker som jag velat fråga om innan, men inte velat fråga om per sms.. det kan bli så fel på sms om man inte formulerar sig rätt!

Det kändes så bra att träffas <3 hoppas vi kan få till några fler träffar framöver! (Jag gick ju givetvis dit utan Wilma, det ska tilläggas så ni som läser inte tror att jag var så korkad och känslokall att dra med henne dit;))


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Usch vad hemskt :/ Måste vara skönt för henne att ha vänner som finns där.

2013-05-29 @ 21:15:22
URL: http://kungrex.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tack snälla för idag ! Jag behövde det verkligen <3 kramar

Svar: <3
Angelica

2013-05-29 @ 21:50:52
URL: http://Varatlillahjartaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback