BVC

2013-05-07 @ 14:10:21 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tror ni inte att Olivia vaknade upp inatt och spydde och bajsade vatten igen!? Jag är så less nu, när tar detta skit slut?
Nu verkar hon bra igen, äter och leker som vanligt.. Jag fattar ingenting..

Jag och Wilma var iväg till BVC för mätning och vägning i förmiddags.. Hon växer så fint och ökar bra i vikt.. 4300g väger hon nu vår lilla plutta! Jag var lite orolig att hon inte hade gått upp något för när hon äter så drar och sliter hon så dant i bröstet ibland så jag har trott att hon kanske inte får tillräckligt.. Men det får hon ju om hon ökar så fint i vikt så det kändes riktigt bra! Det är väl nån fix idé hon har helt enkelt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback