Fredag

2013-05-31 @ 20:15:34 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag så kom Alexander till Öland efter och lagom till eftermiddagsfikat kom morfar så lyckan var ju total! Älskade unge vad glad hon blev!

Vi har varit ute hela dagen och Olivia fick för första gången i år bada i sin lilla pool.. Jag fick som vanlig en ful bonnabränna, brände mig även på knät och det var ju också ett jäkla ställe att bränna sig på.. Vi har grillat och ätit, morfar har åkt hem och barnen ligger för nattning! Snart snart får vi dricka kaffe och bara slappna av! Förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så härligt med en liten pool, det hade jag med behövt i värmen :)

2013-06-01 @ 07:57:05
URL: http://kungrex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback