Magsjuka?

2013-05-01 @ 21:56:17 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi började dagen med att äta frukost tillsammans allihop, eller ah Wilma åt innan oss men hon var med vid frukosten i alla fall :-) vi gjorde inte så många knop under förmiddagen.. Såg på tv och så..

När Olivia sov lunch och Wilma var nöjd så passade jag på att deklarera och betala räkningarna.. Jag passade även på att se lite serie!

När Olivia vaknat så packade vi in oss i bilen och åkte ner till Öland för att hälsa på en liten stund.. Där hände det! Olivia börjar kräkas och bajsa vatten.. Hon kräktes och bajsade flera gånger och vi hade ångest över att sätta henne i bilen och åka hem, men ja hem var vi ju tvungna att åka.. Det gick bra och det har inte varit nått mer kräks och bajs sen Öland! Hon är dock svårsövd idag eftersom att hon sov i bilen, så Alexander sitter inne hos henne nu och jag fick lägga mig med Wilma.. Jag har även vetekudden med mig i sängen idag för jag fryser något fruktansvärt! Sådär då det känns som att man fryser inifrån skelettet och ut.. Uscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback