Sängliggande

2013-05-04 @ 15:55:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag ligger fortfarande i sängen.. Fast nu kan jag i alla fall halvsitta utan att få svimningskänsla! Försökte vara uppe en sväng förut men det gick inte, jag klarade 10 minuter sen va jag tvungen att lägga mig.. Vatten och cola det är det jag fått i mig idag.. Väldigt näringsrikt.. :-/

Vi ringde efter pappa som åkte och handlade åt oss, så har jag tur får jag i mig lite nyponsoppa sen! men tyckte lite synd om honom för han verkar inte må bra han heller, han har nog blivit smittad stackarn!

Lilla Wilma har legat bredvid mig hela dagen i sängen.. Sovit och ätit i omgångar.. Undra om hon mår lite dåligt hon oxå för hon har haft väldigt ont i magen i mellanåt.. :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback