Vi mår bra!

2013-05-02 @ 18:47:16 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi mår bra och Olivia verkar repa sig! Hon har ätit lite och fått behålla det också! Hoppas hon får behålla vällingen sen!

Eftersom att Olivia vart ganska loj idag så har vi haft en lugn dag! Min pappa var här en sväng på förmiddagen och umgicks lite.. Innan han kom skulle jag bara lägga mig i sängen och ge Wilma frukost för hon kommer så bra till ro när jag liggammar henne.. Men då somnade jag också och sov i två timmar haha

Nu har Olivia badat och ska snart nattas sen blir det soffhäng resten av kvällen.. Förhoppningsvis utan Wilma i famnen, känner att jag skulle vilja "va ifred" en liten stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback