Fredagsmys

2013-11-01 @ 23:57:39 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Skönt, nu har vi grejer i kyl, frys och skafferi så det räcker ett tag! Jag blev så glad för idag fanns min goda kallrökta lax i affären! Det blir ett par goda luncher och/eller middagar för mig :D

Efter att vi ätit middag och Wilma hade somnat så hade vi lite fredagsmys i soffan med Olivia framför ett par avsnitt av fåret shaun och Olivia fick en liten skål med några chips i.. Mysigt värre :)

Nu ikväll skulle vi ha sett en film jag och Allr men det blev inte så, Alle fastnade i telefonen med en kollega och Wilma vaknade så jag fastnade med henne.. Men vad gör det, filmen finns ju kvar imon! Olivia vaknade också nu för ett tag sen av en dålig dröm så hon ligger just nu här bredvid mig i vår säng! Trångt är det men ändå mysigt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback