Här sitter jag

2013-11-10 @ 00:27:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fortfarande vaken... Nu är även Wilma vaken och sovstrejkar för att hon inte får amma.. Projekt "sluta nattamma" pågår här hemma, det är inte det lättaste när Wilma vrålar, tuttarna spänner och mammahjärtat svider en aning.. MEN jag gör det för att vi båda så småningom ska få bättre nattsömn och mer sammanhängande sömn.. Förhoppningsvis!! Det har gått rätt bra fram till igår natt då Wilma hade ont och tutten var det enda dom tröstade.. Snacka om att min egen svaghet biter mig i röven inatt ;) men men det går ju över det också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback