Hemma är bäst

2013-11-22 @ 00:55:47 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är vi hemma igen.. Innan vi lämnade Öland så var vi nere i köpstaden och köpte mössor och vantar till tjejerna. Jag hittade även lite grejer till Olivias julkalender som vi ska göra så nu är den snart klart, bara fredag och lördags paketen kvar och det blir ju inte så svårt att fixa :)

Mössprovning! Något stor men det får vara så! Varm kommer hon att vara! Olivia fick en likadan fast svart :)

Olivia var och klippte sig hos en frisör för första gången idag. Hon satt som ett litet ljus och var såå duktig!! Men luggen får jag nog ta lite till, den är fortfarande lite väl lång.. Efteråt gick hon välja något  på fyndkällaren som belöning så hon valde två armband :)

Det är skönt att vara hemma igen! Ibland behöver man komma bort ett tag för att uppskatta sitt eget hem. Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback