Tisdag..

2013-11-12 @ 23:43:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår åkte Alexander till Sthlm igen så nu är vi själva ända till nästa onsdag.. Känns tungt! Inte för att jag drar hela lasset med ungarna, det är inget problem för mig.. Men jag saknar han ju!! Det värsta är när Olivia blir ledsen efter pappa, då gör det ont i hjärtat att det är så lång tid :(

Vi får se om jag kan lösa det med babysimmet på lördag, men det går nog! 

Idag har jag haft en trevlig eftermiddag med Katarina som var här hemma och hälsade på! Senare på kvällen kom Denise en sväng och umgicks! En trevlig dag :)

Just nu har jag en sovstrejkande unge i famnen..  Men jag ska inte klaga! Jag ska vara jävligt glad att jag kan ha min bebis i famnen och att jag får sitta vaken!! Det är lätt att glömma bort att vara tacksam när saker och ting bråkar.. Men jag tänker ofta "var glad att'vad det nu är som bråkar'" det finns dom som har det värre!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback