Full rulle idag :)

2013-10-10 @ 21:00:24 | Publicerat i: W 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Äääntligen har jag landat i soffan! Det har varit full rulle idag, på förmiddagen åkte jag, Wilma och Sandra in till lek och hobby för att se om vi kunde hitta nått pyssel till ungarna men dom hade inte det vi var ute efter direkt.. Jag hittade lite "bak" formar till lera och lim.. Även 2 julklappar fick följa med hem :-)

När jag hämtat Olivia på förskolan så gick vi till affären. Vi köpte smoothies i vanlig ordning och den skulle hon bestämt drick på bänken utanför affären.. I regnet.. 



Medan Olivia sov så hade jag och Wilma lite egentid så vi passade på att ha lite sitträning i lugn och ro. Det gick finfint och jag tog massa bilder på henne :-)


En glad tjej som sitter ganska stadigt :-)


Pussas kanske ;-)



På eftermiddagen så kom pappa hit till Olivias stora förtjusning och medan hon åt mellis så kom Alexander hem. Då var hennes dag gjord! Sååå glad hon blev! Jag gjorde även en trolldeg idag som vi satt länge och väl med allihop medan Wilma sov, mysigt tyckte jag! :-)

Nu har jag precis tagit ett bad och ungarna sover, jag tror Alexander har somnat inne hos Olivia så jag ska gå och se efter. Sen blir det lite kaffe och "hela Sverige bakar" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback