Naprapat, BVC och förskolan

2013-10-03 @ 14:05:58 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter en natt med pisslite sömn så hade vi ett tight schema på förmiddagen.. Klockan 8 ska Olivia vara lämnad på förskolan, 8:15 skulle jag var hos naprapaten, han var jättebra så jag hoppas att detta kommer att hjälpa mig och min stackars rygg! Jag tycker egentligen att det är väldigt obehagligt att någon klämmer, trycker och håller på med mig men detta var nödvändigt ont, och jag ångrar absolut inte att jag gick dit! 

9:20 skulle vi i finna oss på BVC för vägning, mätning och läkarundersökning av Wilma. Hon väger nu 7350g (min lilla köttbulle) och så är hon 67 cm lång. Läkarundersökningen gick utan problem och hon fick en OK stämpel i baken :-) 

10:15 var det samtal på förskolan. Det var lite om verksamheten och hur dom hade jobbat med ungarna under året och sånt.. Så idag sa vi hejdå till avdelning Grodan och hej hej till avdelning Ugglan :-) herregud vad stor hon har blivit min lilla lilla Loppa! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback