Dagen :)

2013-09-05 @ 19:57:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inatt fick jag sova relativt bra faktiskt... Ändå var jag dödstrött när klockan ringde i morse, men det var bara att gå upp och höra mig och barnen i ordning och gå iväg och läma Olivia på förskolan.. Jag och Wilma följde med Sandra hem och drack kaffe och pratade skit i vanlig ordning :P
 
Eftermiddagen spenderade vi ute med Sandra och Elwin, vi köpte glass och lekte lite på en lekplats.. Såsen var det dags att gåvan och laga mat. Det blev kyckling och ris, gott!!!
 
Denise har varit här en sväng ikväll och vi satt en stund och pratades innan det var dags för barnen att sova, då åkte hon hem till sitt och våra rutiner drog igång.. Nu sover tjejerna och jag slappar vid tvn, Alle ska väl spela lite antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback