Fortfarande inte pigg

2013-09-08 @ 21:54:57 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har hållit oss inne idag, Olivia var iväg med Alle en liten sväng på eftermiddagen men det är allt! Hon har ingen feber men är absolut inte sitt vanliga glada spralliga jag.. Vi överväger fortfarande om hon ska få vara hemma imon eller inte.. Hon hostar och snorar ju trots allt ganska mycket ännu..

Jag satte igång med kalops idag när vi ändå inte tänkt göra nått speciellt, den fick stå och puttra från klockan 13 till 17.. Gissa om köttet blev mört och gott..?!? :-)

Nu har jag precis tagit ett vaaarmt bad och legat där och funderat och planerat.. Det ska nog gå bra, måste bara kolla upp lite saker som jag är osäker på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback