Idag

2013-09-24 @ 22:43:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Under förmiddagen idag medan Olivia var på förskolan så kom Nathalie hit med sitt nya lilla tillskott, gudars så liten och söt! Helt plötsligt så var Wilma jättestor haha. Det var riktigt trevligt att få sitta och prata en stund, vi träffas alltför sällan... Det får nog bli en ändring på det :-)

Efter lunch och lite vila för Olivias del så kom Sandra och Elwin hit på lite lek.. Ungarna lekte bra och det var knappt något tjafs eller bråk alls mellan dom idag! Skönt, det beror nog på att dom faktiskt kan prata med varandra nu!

Kvällen har varit lugn framför tvn! Ungarna sover och jag har en jäkla huvudvärk.. Kommit på att jag typ dricker en liter vatten för lite per dygn... INTE bra! Måste komma på nått lockande sätt som får mig att dricka mer!!

Nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback