Skadad

2013-09-18 @ 19:22:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi lämnade Olivia och åkte in till stan för att gå på vårt årliga möte på banken för att se över ekonomin :-) det såg hyfsat och vi startade ett sparande till Wilma.. Så nu sparar vi undan 300 kr var till ungarna, inte så mycket men "många bäckar små" sägs det ju.. Wilma fick en spargris också så vi kan samla skrammel till henne. (Olivia har en sen 1,5 år tillbaka)

Efter mötet så gick vi in på kappahl och köpte strumpor till tjejerna, dyrt och skittråkit! Olivia fick även en supersöt mössa med matchande vantar till :-)

När jag hade hämtat Olivia så gick vi ner till affären och mötte upp Alle och Wilma där.. Olivia bråkade massa när jag skulle  ha in henne i bilen så jag gjorde nått så det "poppade" till i ryggen på mig så nu kan jag knappt gå.. Det är fruktansvärt att inte kunna göra nått annat än att sitta i soffan eller ligga i sängen när man har två små barn som kräver uppmärksamhet! Olivia tycker visserligen att det är roligt när jag får krypa från punkt A till punkt B.. Man roar ju någon mitt i allt elände i alla fall! ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback