Glömde berätta

2014-01-05 @ 21:06:47 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När Wilma stod upp och höll mig i händerna förut idag så släppte jag henne när jag kände att hon hade bra balans, och hon stod där i säkert en halv minut och såg lite förvirrad ut, sen satte hon sig ner när hon kom på att hon inte höll i något :) sen när jag har försökt göra samma sak igen för att få ta en bild på det så sätter hon sig direkt hon märker att något är på gång, min lilla fegis ❤️ Men det är stort, hon stod ju faktiskt heeelt själv i ca en halv minut!

Min lilla solstråle börjar blir en stor tjej! (Här lånar hon storasysters prinsessöronhängen hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback