Kan inte somna..

2014-01-12 @ 00:24:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Svårt att somna idag.. Jag har legat och snurrat i en timma nu utan att somna.. Dels för att grannarna över oss för ett jävla liv och tro mig vi har klagat och klagat och klagat sen dom flyttande in för det har inte varit lugnt en enda dag sen dom flyttade hit och det var typ 2 år sen nu... Morr.. 

Min kväll blev ialf rätt bra, när ungarna somnat och tvätten var hängd och leksakerna på sina platser så satte jag mig i soffan och tittade på Skärgårdsdoktorn och fixade till mina naglar lite.. Blev hyfsat.. 




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag fattar inte att vissa grannar har så svårt att visa respekt! Våra nya är också hopplösa och låter jämt och mycket, gärna sent också. Dom verkar liksom inte fatta att det bor andra i huset. Och vad gör dom som låter så högt egentligen :S

Svar: Ja precis! Helt sjukt är det! Här drar dom på möbler och står ute på balkongen och gapar skithögt på sitt språk och sånt. Blir galen! Det kan hålla på långt in på nätterna!
Angelica

2014-01-12 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback