Måndag

2014-01-07 @ 00:11:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en lugn dag, Denise har varit här och umgåtts lite. Hon hade julklappar med sig till tjejerna, Olivia fick en hello Kitty målarbok och kritor och Wilma fick en badleksak som var giraffen Sophie. Så gulligt att hon köpt julklappar till dom tycker jag :)

Alexander kom hem ikväll och jag fick fina blommor av honom!! Jag blir alltid så glad när jag får det ❤️

Nu skulle jag gå och lägga mig tänkte jag men sova kunde jag tydligen glömma, älskade små barn!


Wilma fick syn på Alexander när han kom in hit och sträckte sig efter honom direkt och ville gosa! Så blev hon jätteledsen när jag tog henne igen så han kunde göra sig nattklar.. Lilla hjärtat, det är då man märker att även hon saknar honom! Kärlek ❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback