Måndagen

2014-01-13 @ 20:05:55 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en helt ok dag idag, inga större bråk eller tjafs så de känns toppen! Vi har lekt med Sandra och Elwin under eftermiddagen, vi var en sväng till affären och sen gl vi hem och gjorde kycklingsallad! Blev skitgott faktiskt :) 

Jag har även kört ett träningspass idag och min tand är att börja med att köra 2 pass i veckan och sen öka på när jag kommit in lite mer i det. Som jag sagt innan så gillar jag inte att träna, men vill ju skaffa mig en framför allt starkare men såklart även en snyggare kropp så då har jag ju inget val än att köra på och försöka gilla det :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback