Pyjamasdag

2014-01-26 @ 22:24:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en pyjamasdag idag och inte ansträngt oss speciellt mycket! Vi sov till  tjugo över åtta i morse och låg och mös en stund alla tre, sen blev det välling för tjejerna och te för mig framför Disney dags.. så mysigt!! Ungefär så har vi haft det hela dagen. 

Jag passade på att planka medan potatisen kokade och klarade 40, 30, 20 sekunder på tå. Inte illa tycker jag :D 

Jag tvättade upp veckans tvätt, så slipper det bli så mycket til Alexander kommer hem :) 

Pottbesöken har gått superbra idag! Mer på pottan än i blöjan idag och det är ett stort framsteg :) 

Nu är jag bra trött efter denna slappa dag, konstigt att man kan bli så trött av att göra igenting. Men ska bli skönt att sova, så får vi se om vi tar oss till förskolan imon eller om vi blir hel insnöade under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback