Utvilad som bara den!

2014-01-11 @ 19:25:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vid halv nio i morse tyckte ungarna att det var dags att vakna! Då hade dom sovit hela natten båda två utan massa trams, Olivia kom in till mig vid ett tiden men somnade om innan hon landat på kudden typ hehe jag somnade vid elvatiden så jag var riktigt utvilad i morse! :P

Sandra och Elwin kom och lekte en stund idag så då fick vi även den här dagen att gå :) jag hade tänkt gå ut till lekplatsen i eftermiddag men då regnade det så vi lekte inne i stället.. Det är sjukt vad roligt det är att dra upp volymen på radion och bara fjanta loss med tjejerna! Haha om grannarna såg mig hade dom nog ring psyk hahahaha :D 

Nu sover barnen och jag ska hänga sista tvätten och sen ska jag nog fixa till mina naglar :) ska försöka övertala mannen i mitt liv om att få gå och göra gelenaglar så slipper jag hålla på med dom här tråkiga naglarna som skivar sig och får sönder hela tiden! Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback