Grattis pappa!!!

2014-01-31 @ 23:25:36 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit fullt upp här hemma hela dagen idag! Jag fick sovmorgon till 9:30, välbehövligt och underbart!! Efter frukost och påklädning tog vi en snöig promenad med ungarna i varsin pulka, riktigt mysigt och det brände bra i rumpmusklerna där snön va djup :P

När vi kom hem blev det lite lunch och sen satte jag och Olivia igång med att baka. Vi bakade en budapestrulle eftersom att vi skulle ha födelsedagsfika för min pappa som fyller 61 år idag! Grattis min fantastiska pappa <3 mamma, Valle och brorsan kom också hit och födelsedagsfikade med oss. Det var trevligt :)

Den blev god och hela gick åt!

Nu ikväll har jag och Alle sett på film, the heat tittade vi på och vissa scener fick mig att skratta så jag tjöt.. Jäklar vilken rolig film!! 

Nu är det läggdags!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback