första dagen

2009-08-17 @ 18:41:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

på jobbet var bra! men det va mysigt att få komma ut och jobba me de små barnen igen=) jag fick ett bra schema oxå så jag har inget att klaga på faktiskt! eller joo det skulle vara att varannan torsdag kommer jag va på jobbet 8-18 på grund av att vi kommer ha personalmöte varannan torsdag.. det känns lite segt men är antagligen något som är viktigt.. =P

Hua ja e så trött så ja skulle kunna gå o lägga mig nu.. men det kan jag ju inte göra för då vaknar jag ju mitt i natten och är pigg.. så det blir inget bra det.. ska dra en kopp kaffe och en rök nu får vi se om jag piggnar till=P kan ju hoppas på det för jag har bett Alle förbjuda mig att lägga mig på soffan för då somnar jag.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback