Nervös var jag

2009-08-13 @ 16:53:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

men intervjun gick jättebra faktiskt! dom frågade bara sådanna frågor som jag kunde svara på utan o hacka mig fram så det va ju bra för min del haha helt fantastiska lokaler hade dom oxå.. skitstora rum med massor med ljusinsläpp och så.. och man såg att barnen verkligen har fått vara med och bestämma hur dom vill ha det på sin avdelning och sånt.. fan hoppas jag får jobbet!! vill verkligen jobba där! om det blir så att jag får det här jobbet så kommer jag att börja på en gång sa dom.. så det är roligt! Inte tog det så lång tid att åka med tåget och tvärbanan heller sammanlagt tog det typ 40 minuter så det är perfect!

När ja kom hem så la jag mig på soffan ett tag för jag tänkte vila någon timma och så.. somnar och vaknar vid 15:45.. fan jag vart helt chockad trodde att jag hade sovigt typ en timma eller så.. så när jag vaknade så fick jag sätta fart och diska och damsuga.. kan ju inte se ut hur som hellst ifall Alexanders kusin kommer förbi en sväng sen hehe

Men nu kom mitt hjärta hem så ska umgås med han nu=)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback