föräldrar!

2009-12-04 @ 17:12:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

varför? varför? varför håller föräldrar på och tramsar så inihelvete med sina barn? varför tar dom inte bara barnet och går? nejnej det går ju inte man måste ju hålla på och diskutera och tramsa o mjäka med dom i tusen år! just nu sitter jag i dockumentationsrummet och väntar och väntar på att sista barnet ska gå hem med sin mamma.. hon gråter och tjafsar och mamman mjäkar och låter gråtfärdig.. jag har fan lusst att gå ut och fråga "VA FAN ÄR DET FÖR JÄVLA TRAMS TA UNGEN OCH GÅ HEM VEM ÄR DET SOM BESTÄMMER IGENTLIGEN???" jag blir fan tokig på sånt... nu kom pappan oxå.. herregud nu vart det ännu värre... FÖR FAN TA UNGEN OCH GÅÅÅÅ!!!! jag vill väl för FAAAN oxå gå hem... meen neeeeeej nu ska det tramsas i hundra år innan.. dom ska vara jävligt glada för att klockan inte är 17,30 ännu.. då hade jag fan slängt ut dom!!! phu nu gick dom ialf.. det tog bara ca 20 minuter att få ungen påklädd och gå hem..

Så ett tips till er föräldrar.. ta bara ungen och gå när ni hämtar dom på förskolan.. jag lovar! på heder och samvete att ni blir hatade föräldrar om ni håller på och låter ungen bestämma om och när ni ska gå från förskolan.. och kom ihåg.. det är pedagogerna på förskolan som bestämmer saker och ting och sätter reglerna INTE föräldrarna.. det går inte göra som man själv vill! ett litet tips bara.. hata mig om ni vill men det är sanningen!

Aldrig att jag kommer tramsa så me min unge.. det är väl bara o ta ungen under armen och gå om det ska va så att inget annat duger åt den.. åhh.. nej.. fy.. blir fan upprörd.. nu ska jag gå släckrunda och sen ska jag hem hem hem... ska ju fan jobba imon me.. en LÖRDAG... *suckar* varför anmälde jag mig frivillig????? ångrara det nu alltså.. hua..


Kommentarer
Postat av: Therése

Gnällrumpa^^

2009-12-04 @ 21:56:46
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Sandra

ibland behöver föräldrarna hjälp av oss men dem är alldeles för rädda för att fråga. om du vågar så fråga om dem behöver hjälp ;)

2009-12-06 @ 15:14:43
URL: http://sweetysandra.blogg.se/
Postat av: Hebi

Klena föräldrar som inte vet hur man ska handskas med barn! synd på julafton :)?? kusinen din xD

2009-12-06 @ 16:47:23
URL: http://hebiyakuza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback