Julklar!!

2009-12-23 @ 20:58:26 | Publicerat i: Musik | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

äntligen är det klart med alla julklappar och sånt skit som ska göras innan julafton kommer!
det ända som återstår nu är att duscha så att man är fräsch hehe men de e ju ingen panik med det precis..
nu ikväll så har vi ätit risgrynsgröt och macka med julskinka på.. det va gott och länge sen man åt nu ju^_^

både igår och idag har man fått höra skitversioner av jeff buckleys hallelujah.. igår va det uberböger peterjöback som gjorde den på tv.. och på svenska.. och ikväll fick man höra det med Danny från EMD även den på svenska.. FY FAAN säger jag bara hur fan kan man tycka att det låter bra på svenska?? jag fattar inte det.. det roligaste va att Alles syster blev tjurig på mig för att jag kommenterade att det va att förstöra en bra låt när man gjorde på bögarnas vis.. hihi lite måste jag väl få säga vad jag tycker^_^

Här har ni ialf den versionen som är så jävla superbra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback