FAN sjuk=(

2009-02-20 @ 23:29:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaha då har man åkt på skiten då.. vaknade i morse o va täppt o nosen.. ORKAA
har haft feber till och från under dagen med så har typ legat på soffan och sovigt hela dagen..
men just nu e de rät tok.. men anstränger ja mig för mkt komemr febern tillbaka så får ta de lungt..
Jag skulle ju på fest me Sandra imon.. de lär ju inte bli av me den här jävla sjukan...=(
hade sett fram emot det som faan..

Nu jävlans ska ja testa herbalife me tror jag.. måste komma på nått sätt att få i mig frulle o lunch..
så tänkte ja skulel testa det.. ner i vikt me så klart men aahh.. kan ju lixom inte träna o grejja om ja
inte får i mig nånting lixom.. men men.. sitter och letar efter nått måltidsersättande till Alle oxå men det är ju
inte det lättaste me tanke på hans jävla allergi.. det får inte vara vassle i.. åh va lätt.. men tror faktiskt ja har
hittat nånting så får väl se vad han säger om det när han komemr hem =)

Planen är att jag och Alle ska börja träna på gymmet som finns på hans jobb efter att vi har varit nere i Småland..
*som är om.. öhh.. två veckor tror ja =P* då ska vi även köra både han och jag med sån där måltidsersättande skit..
så att det händer nått så man inte tappar sugen på träningen lixom.. jag vill gärna atth an ska köra med något sånt oxå för att jag ska hålla min motivation även om det smakar skit.. sen när ja har kommit en bit ska ja försöka sluta med rökningen med.. lär ju gå bra.. *hosta* eller inte.. men får väl testa tuggummi eller nått sånt.. har tröttnat lite på den där rökningen.. känns som attja mår dåligt av det ibland.. o då kan man ju lika gärna skita it.. men aahh får väl se hur det går.. =)

Kommentarer
Postat av: Thereisia

Ska du börja med pulver?? Det är väl ändå bättre att dricka vatten å äta frukt, grönsaker å kyckling/fisk?!!

2009-02-22 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback