Sandra, Massa prat och Sabaton

2009-01-24 @ 03:01:07 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja idag började dagen med att vi igentligen skulle åka på mc messan i Älvsjö.. men vi kom på vi 11 snåret att vi inte orkade så vi struntade i det! så istället tog vi det bara lugnt framför tv och så..sen åkte iv och handlade lite saker.. vi köpte olika tuggben till Amore eftersom att han håller på att tappa sina valptänder så han behöver saker att tugga på som är tillåtet hehe.. och så fick han ett nithalsband så att han blev en liten cooling =D

Nu ikväll så kollade vi hockeyn. men tyvärr så van Mora med 4-3 mot Leksand efter straffar.. vilket va trist.. =( 
Men det roliga med kvällen var att Sandra kom hit.. så vi drack vin och pratade en massa och så självklart så spelade vi Guitar hero det gick bra till en början men efter två vinare så gick det inget vidare hehe.. men det var ialf jävligt kul att Sandra va här och det är huvudsaken..! vi pratade om väldigt mycket saker.. både pedagigiska saker och sånt som bara är löjligt.. haha ja jesus.. ja ska inte ens nämna vissa saker.. kan ju va dom som tar illa åt sig.. fast igentligen.. varför ska jag bry mig? men ja.. man behöver ju inte sjukna sååå lågt att man beter sig på samma sätt som vissa personer gör ^_^
 
Just nu sitter jag bara här och lyssnar på Sabaton och tar det lite lugnt.. Sandra har åkt hemmåt och snart så får man väl ta och bege sig mot sängkammaren.. känner mig ganska onyckter.. men det är skönt för en gång skull.. hehe.. nej men nu blir det nog sägen.. känner mig lite halvborta... oh oh ska bara gos med min älskade Alle först.. sen sova ^_^

Nattinatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback