Lugn lördag..

2009-09-05 @ 21:13:14 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

kan vara skönt ibland att bara slappa.. speciellt nu när jag jobbar hela dagarna! snacka om att jag uppskattar helgerna mycket mer än vad jag har gjort tidigare! Men det är ialf kul att jobba igen och jag trivs jättebra på det här stället.. alla e så trevliga.. förutom en mamma som jag skulle vilja stypa ibland men det kan jag ju inte göra.. bara att bita ihop och vara trevlig mot fanskapet.. hennes unge e ju inte heller nått att leka med.. h*n gör inte som man säger och man får tjata i tusen år om det ska hända nått.. lite tröttsamt ibland... uscha för dom människorna!

Idag har vi bara tagit det lugn jag och min älskling! vi va in en sväng till Handen för Alle ville ha ett nytt spel som han hittade och köpte! jag skulle köpa schampo.. ett vanligt och ett sliverschampo.. det blev dyrt.. fan 400 spän för två jävla schampon.. att det ska va så dyrt o ha hår!?! iofs kan jag ju köpa billigt skit som man typ köper på ica eller nått men håret blir ju helt cp av det så det går inte.. får jag ha dyra schampon ist! bara att välja på o ha fint hår eller risigt hår haha då väljer jag faktiskt att ha fint=)

Nu ikväll så har jag borstat Jeppe och fy fan vad han fäller alltså... borstade säkert en halvtimma och fick väl knappt bort hälften av allt underludd... så får väl ta o gå igenom honom imon igen.. men det märktes hur skönt han tyckte det var att bli av med det, det kliar ju säkerligen att ha så mkt löst ull..

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och bara slappar runt lite.. har fotbollen i bakrunden, men man behöver inte direkt titta för man hör på Alexander om det händer nått spännande haha =D

hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback