Sköönt

2009-09-18 @ 14:33:55 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

jag har ingen feber idag! så himla skönt för nu kände jag att jag inte orkade mer.. plus att ja blir deppis av att vara hemma från jobbet.. fan jag vill ju jobba inte sitta här hemma o glo.. jag har sett den här lägenheten tillräckligt om dagarna nu.. räcker med att se den på morgonen och kvällan haha

Imorgon har jag optikertid och ska prova ut mina linser och hitta ett par nya bågar till glasögonen.. jag kna ju inte åka om jag har feber lixom.. men jag tror att det är borta nu..=)

Här är bilden på nya bilen =)
har dock inte kommit på nått pasande namn på henne haha
jag måste döpa allt nämligen.. vi har ju redan en Pärlan..
va fan ska ja döpa den här till då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback