Bacillbomb

2010-08-28 @ 15:30:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

är det på jobbet just nu.. och gissa vem som har sugit åt sig alla baciller! joo det är jag, JIPPIEE!! hehe nej usch det är verkligen ingen höjdare men jag börjar ju faktiskt redan att bli bättre.. ont i halsen har jag ju inte längre men jäkligt snorig och hostig.. men ingen feber och det är huvudsaken.. för jag an verkligen inte vara hemma från jobbet då blir det ju chaos för stackars Stefan och Ylva..

Inskolningarna är fortfarande inte klara.. vissa barn tar det bra och är klara medan vissa är som om det är förts dagen dom är där.. så det är fortfarande väldigt mycket gråt.. det är verkligen påfrestande för både och och dom små liven.. det skär lite i ens hjärta när dom gråter så hjärtskärande efter sina föräldrar :( igår fick jag nägon slags panikångest över det hela och höll på att kräkas där när barnen va så ledsna.. men det gick över igen som tur va!! Något jag inte förstår är att föräldrarna har så himla brottom med denna inskolning, speciellt dom barnen som behöver mer tid innan dom är klara har föräldrar som säger att dom ska vara klara senast den o den dagen.. det fungerar ju inte...

Men men nu har jag klagat och gnällt lite så nu hoppas jag på en bättre vecka men mindre gråt och föräldrar som bara går sin väg! det är nog för mycket att hoppas på men ahh vi får se.. håll tummarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback