Tänk

2010-08-10 @ 21:46:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

vad glad man kan bli av att jobba med barn! det är faktiskt så, jag blir verkligen glad av mitt jobb, så det är nog väldigt bra att jag har det just nu =) Idag har varit en bra dag för jag har inte tänkt så mycket kring allt med graviditet o sånt. jag har bara varit mig själv och det trivs jag som bäst med! men ibland sjunker man ner i dom där tankarna.. men icke idag =D

Nästa vecka sätter det fart på allvar å¨jobbet för då ska jag på hembesök hos mina ansvarsbarn och sen på Onsdagen så ska alla skolas in, så det kommer bli tufft, väldigt tufft.. men självklart kommer det att bli väldigt roligt oxå! jag tycker att dom barnen jag hade i våras är små och dom har precis fyllt 3år.. nu ska jag ha småknattar som är födda 2009 helt sjukt små är dom ju! Men gud så mysigt det kommer bli hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback