ÄNTLIGEN

2010-03-12 @ 19:51:14 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

FREDAAAAAG!!!! som jag har längtat efter att det skulle bli fredag så att jag får sova någon gång ^_^

Det var ganska mycket på jobbet igår så har varit helt slut idag!
Vi hade personalmöte och föräldrarmöte igår kväll så jag kom hem så himla sent.. jag var nog hemma vid 21:45 eller nått sånt.. så det blev en sen dag på jobbet.. men jag hade ju faktiskt varit hemma tidigare om jag ite varit så jävla klantig och halkat omkull i årstaberg när jag skulle byta tåg.. bara för att jag gjorde det så missade jag ju självklart det tåg som stog inne.. så då fick jag vänta en kvart där med ont i knät och allt.. sen i VH så gick de ingen buss som passade så då gick jag hem me mitt onda knä.. fan va störande.. 

Så idag har jag gått omkring på jobbet och varit så jäkla trött hela dagen för jag somnade sent sen igår och så öppnade jag förskolan i morse så fick ju gå upp tidigt så det blev inte mycket sömn.. men tack och lov så slutade jag vid 14 idag så det va ju skönt.. 

Så nu ikväll blir det film som vi hyrt.. District 9 och så blev det en till som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.. och så självklart så blir det Legend of the seeker vid 20!

Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: bella

Tack snälla du! Det är inte mycket, men det är skönt när det pekar åt rätt håll! Hur går det för dig?

2010-03-13 @ 11:41:56
URL: http://fyramanader.blogg.se/
Postat av: Thereisia

HAHAHA! Det sa du inte att du hade halkat! Måste varit en rolig syn.... :D

2010-03-14 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback