Thereisia!

2010-09-18 @ 18:45:12 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

nu är jag nere i västervik hos min Thereisia och lilla Adam <3
jag kom ner hit igår väldigt sent och då va det nästan bara att gå o lägga sig.. det va en jävla resa alltså.. fy fan vilket strul.. fick bara åka tåg till norköping p.g.a den där olyckan som var för typ en vecka sen.. så då fick jag åka ersättningsbuss därifrån till linköping och fick STÅ upp i bussen i 40 minuter.. lagom roligt var det.. sen för att breda på lite till så missade jag tåget till västervik.. och det gick inga fler.. så då ringde jag till sj o sa till dom att dom fick fixa det, så dom bokade en taxi till mig =)

Idag så har vi vart en sväng nere i oskarshamn och hämtat Adam och hälsat på min mamma.. det va trevligt =) 
Kul att träffa brorsan och hans nya tjej oxå =)

Nu ikväll har vi ätit kycklingmumms med ris o sallad.. mmm gottigt =P just nu spelar Therese Bon Jovi för Adam och han blir skitglad och står och hoppar och dansar hihi det är en bra liten kille det =D

Men nu ska jag hoppa in i en dusch och sen blir det tv o godis =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback