varför...

2010-09-12 @ 21:17:42 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

blir inte jag gravid för? =( är det meningen att jag ska plågas innan det är min tur?? ska jag samtidigt som jag blir glad för min vänn sitta där och känna hur det bränner bakom ögonlocken, kämpa för att tårarna inte ska komma fram?? jag vill ju inte falla i gråt och verkar hur patetisk som hellst.. *jag lipar här ist.. känns lite bättre*

Min älskade verkar inte känna det hela som jag gör.. men det kanske är så med killar.. jag vet inte.. han börjar nog tröttna på mitt himla lipande hela tiden... men ändå biter han ihop och tröstar mig gång på gång.. han är underbar min Alexander <3 Jag är själv jäkligt trött på mitt lipande men det kan inte hjälpas.. ja kan väl inte hjälpa att jag blir ledsen heller.. nej usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback