Ett halvår!

2011-04-27 @ 20:14:18 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag kom precis  på att igår är det faktiskt 6 månader sen som jag fick reda på att Lillkotten växer där inne i min mage. Vilken total lycka jag kände den kvällen och det gör jag såklart fortfarande men just att få det där plusset på stickan var verkligen helt fantastiskt!



Samma kväll rökte jag min sista cigg. Så jag har varit rökfri i 6 månader, helt fantastiskt! Det har varit jäkligt tufft i mellanåt och flera gånger har jag tänkt "vad kan en enda lite cigg skada". Självklart vet jag vad ciggen skadar mer än man tror och jag har givetvis inte rökt en enda cigg heller under det här 6 månaderna. Ja jag är faktiskt stolt över mig själv som klarade att sluta så tvärt som jag gjorde. Det fanns i och för sig inget allternativ heller men ändå. Stolt kan jag väl få vara för det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback