Dagarna på Värmdö

2011-08-14 @ 14:10:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, nu var helgen slut och vi sitter i bilen på väg hem till Oskarshamn. Det har varit trevliga och rolig dagar uppe på Värmdö!

Vi kom fram rätt sent i torsdags så då satt vi bara och pratade och hade det mysigt.

I fredags så skulle Alle till Västerhaninge och träffa mäklaren en sista gång, så då passade jag på att åka förbi jobbet och hälsa på. Det var roligt att träffa alla som var där, synd att alla inte hade kommit tillbaka från semestern ännu.

Lördag för-och tidig eftermiddag var jag och Alle iväg för vi skulle köpa kräftor och dricka(till Alle då givetvist) till kvällens kräftfest. Vi åkte även förbi mekonomen och köpte en basenhet till Olivias biostol. Vi kände att det var nödvändigt! Kvällens kräftfest var trevlig, jag spenderade mesta tiden tillsammans med Olivia i soffan. Men kräftor hann jag äta och all annan god mat som serverades! Det var mycket folk och hög musik så jag drog mig undan lite med Olivia så att hon kunde få varva ner lite. Men ja, det gick bra med henne under kvällen det var ju bara det att hon ville vara i famnen hela tiden men det kan man ju förstå!!

Nu är vi som sagt på väg hem och det känns skönt även att det har varit väldigt trevligt :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo, text kan man ju skriva men det är mycket jobbigare i webbläsaren än i en app tycker jag. Gillar inte safari! :-) Men det största problemet är väl att det inte går att lägga in bilder då... Vill ha bilder med i mina inlägg! :-D

2011-08-14 @ 19:43:39
URL: http://lillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback