BVC, Vaccination och Firande av bror

2011-12-13 @ 19:36:00 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var det dags för att få 5-månaders vaccination, vägning och mätning.
Det gick bra men hon blev så ledsen av sprutorna den här gången.. lila hjärtat, det va verkligen ett helt annat gråt än vad jag är van vid.. det va inte det där skriket utan mer "men vad har jag gjort för att förtjäna att du gör illa mig" så hemskt! men nu är det i alla fall gjort och hon är skyddad!

Vikt: 6650g (+450g)
Längd: 65,6cm (+2,2cm)
Huvudomfång: 41cm (+1cm)

Nu i eftermiddag har vi varit och firat min bror som blir 19år idag! Grattis grubben! Trevligt men väldigt mycket tjatter.. alla pratar ju i munnen på varandra.. så jäkla påfrestande! 

Trackback