Slökväll

2011-02-22 @ 19:09:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det har varit en bra dag idag vilket känns skönt. Det har flytit på bra på jobbet och så gick barnen hem lite tidigare så att jag också fick sluta lite tidigare. Älskling kom och hämtade mig vid jobbet så åkte vi förbi McD på hemvägen och köpte med oss mat hem, ingen av oss orkade ställa oss och laga nått idag. Det blir ju inte så jättegott när man köper med sig det hem och man inte äter det förens typ 20 minuter efter att man köpt det.. men men mätta blev vi i alla fall och det är huvudsaken!

Nu sitter vi här och slöar bara.. älskling ser på hockey och jag surfar runt lite. Jag ska snart hoppa in i en dusch så att håret hinner torka innan det är sovdags.. Men innan duchen ska jag ta mig en kik på en kamera som jag har blivigt tipsad om =) Jag kan inte hålla på och dokumentera min första graviditet med tråkigt suddiga och pixliga bilder.. Det är ju ett minne jag vill spara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback