Stressig morgon!

2011-02-17 @ 18:17:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen började med att vi försov oss ganska rejält, jag fattar inte vad som hände igentligen. Jag hörde klockan (tror jag) tryckte på snos och sen hände inget mer förens jag vaknade och tittar på klockan som då visar 7:45 helt sjukt, Jag som börjar klockan 8:00!! Men det blev då fart på oss båda två och en halvtimma senare satt vi i bilen påväg till jobbet och vad händer då? det är vääärlden köer och trafiken står praktiskt taget stilla.. så jaa.. till jobbet kom jag stax efter 9.. kändes lagom roligt..  Men dagen har i alla fall varit bra! 

Men nu ikväll så känns det i ryggen igen, Jag har haft känningar i ryggen nu i eftermiddag och försökt att ta det lugnt men det är lättare sagt än gjort när man arbetar på en småbarnsavdelning med 15 st 1,5-2 åringar.. jag har ingen aning om hur länge min rygg ska klara av det här, jag hoppas att den håller ialf några månader till så jag slipper gå hemma så länge, jag vill verkligen inte bli sjukskriven! Tänk vad tråkigt att bara gå hemma och längta efter bebis.. nejtack det vill jag inte göra jag vill jobba så att tiden går fort fort =)

Nu ska jag försöka få min kära sambo att laga mat åt mig så att jag ialf får vila här hemma innan det är dags att belasta ryggen imorgon igen! Men det är nog inga problem han förstår ju att jag behöver vila min stackars rygg=)
Underbarast <3

Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Ja jag längtar super mycket efter att få gå ut och gå med vagnen =)



Namn har vi nästintill bestämt.

Ovanliga namn är kul, jag har många på lager som jag tycker är fina, dock hade inte min sambo samma åsikt. men vi har valt namn som betyder något för oss nu.



2011-02-17 @ 19:39:46
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Erika

Ja, verkligen!



Hoppas du fick sambon att laga mat ;)

2011-02-17 @ 21:23:34
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: emelie nordmark

Vi har nu bestämt namn helt :)



Är pojk eller flicknamn ni har svårt med?

har ni några ni skulle kunna tänka er?

2011-02-18 @ 19:21:44
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback