Pannkaka

2011-05-10 @ 22:00:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev lite spackling här hemma innan Alle kom hem.. får vi se imon hur det ser ut när jag ahr slipat ner det om jag kan måla direkt eller lägga ett lager till.. hoppas det räcker med det jag har laggt nu.. orka hålla på!!

Pannkaka i ugn blev det till mat ikväll.. Vete tusan men jag tycker inte att jag lyckas så bra med det.. tänk att en så simpel sak kan bli så "svår".. vet inte vad ja gör.. kanske är det havremjölken som ställer till det?? eller kanske att vi bara har i äggvita?? Nej ja vet inte..

Nu ska vi se Top Gear och sen blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback